Saturday, March 29, 2008

Sesuai Untuk Semua Lapisan Masyarakat !!!!!!!*

*Ibu Mengandung*
Anak yang dilahirkan lebih sihat, cergas, cerdas & kulit halus manakala ibu turut sihat & bertenaga. Ianya juga melambatkan proses monopouse sehingga berumur 55 tahun atau lebih !!! Jus Intra menstabilkan hormon wanita.
*Orang Tua (lelaki/perempuan)*
Minuman ini meningkatkan tahap kesihatan dan memberi tenaga kepada golongan berusia emas. Mengelakkan kerapuhan tulang. Ianya juga menjadikan anda kelihatan muda dari usia sebenar, kulit wajah akan berseri dan mengurangkan kekedutan.
*Wanita/ Gadis Lelaki/ Teruna*
Jerawat, jeragat, bintik-bintik atau kesan hitam akan beransur-ansur hilang selepas meminum jus intra selama 4 bulan. Wajah bertambah jelita dan tampan. Ramai yang telah mencuba dan mendapat hasil yang diluar jangkaan.
*Pelajar dan Kanak-Kanak*
Jus Intra membantu merangsang sel-sel otak dan menstabilkan hormon. Minat untuk belajar bertambah, mudah memahami dan mengingati pelajaran yang diterima. Pencapaian dalam pelajaran bertambah cemerlang.
*Ahli Sukan / Pekerja Berat*
Ianya bebas dari unsur-unsur dadah, streroid dan bahan kimia yang tidak berguna, meningkatkan tahap kesihatan dan menambahkan tenaga sepanjang masa.
*Yang Berumahtangga*
Menjadikan hubungan suami isteri bertenaga, memperbaiki lemah tenaga batin.
*Pesakit*
Tidak kira berapa lama telah dihidapi, kronik atau tidak, dengan izin Allah akan sembuh walaupun keputusan ujian doktor asalnya berlainan.INTRA mengandungi 23 jenis herba semulajadi, dari pati bermutu tinggi yang dipertingkatkan sehingga 20 kali. Ia juga ditambah jus anggur dan buah pear. Selamat untuk diminum bagi semua peringkat umur dan ianya tiada kesan sampingan. Dibotolkan dan dihantar terus dari kilang. Minuman ini juga dilindungi insurans bernilai USD5 juta dan semestinya diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan disahkan halal.Minuman Ajaib dan Amat Berkhasiat.!!!!
Jika kesihatan anda mempunyai masalah dan tidak dapat dirawat dengan menyeluruh, cuba minuman JUS INTRA, anda pasti kagum dengan khasiat dan kesan penyembuhannya ke atas penyakit yang dihidapi. InsyaAllah.
*UNTUK PESANAN DAN KETERANGAN LANJUT, SILA HUBUNGI :-*Ida Rizyani Tahir (rizyani@yahoo.com)Akaun MBB: 153010033565 ATAU Talhah (ttalhah@yahoo.com)

No comments: